Rozmowa telefoniczna po każdej przeprowadzonej inspekcji istnieje możliwość konsultacji jej wyników z koordynatorem firmy moto-zakup nadzorującym pracę inspektorów, podczas konsultacji udzielimy odpowiedzi na pytania zadane przez naszego klienta, wyrazimy opinię, przekażemy uwagi oraz wrażenia o sprawdzanym podczas inspekcji aucie. |
Rozmowa Po przeprowadzonej inspekcji istnieje możliwość uzyskania informacji odnośnie stanu auta w rozmowie telefonicznej z koordynatorem przeglądu. Koordynator podzieli się z naszym klientem bieżącymi uwagami odnośnie stanu technicznego oraz wizualnego auta. Koordynator w rozmowie przedstawi swoje spostrzeżenia, opisze wady techniczne oraz wizualne auta wskazane przez inspektora, powie również kilka słów o sprzedającym. Po otrzymaniu raportu końcowego kontakt z koordynatorem można ponowić w celu omówienia niejasności zawartych w raporcie, jeżeli coś dla naszego klienta jest niejasne, czegoś nie rozumie – zachęcamy zawsze do kontaktu. Nie udzielamy bezpośredniego kontaktu telefonicznego do naszych inspektorów. Po przeprowadzonej rozmowie z koordynatorem inspekcji istnieje możliwość przesłania zestawu pytań bezpośrednio do naszego inspektora, który osobiście widział i sprawdzał auto. Zestaw pytań należy przesłać bezpośrednio na nasz adres e-mail biuro@moto-zakup.pl Odpowiedzi na wszystkie pytania udzieli nasz inspektor w ciągu 12h od otrzymania zapytania. Nie udzielamy bezpośredniego kontaktu e-mail do naszych inspektorów. |