![]()
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() Podczas badania podwozia Inspektor szczególną uwagę zwraca na korozję elementów podwozia, wykonuje kilka zdjęć elementów wykazujących zużycie oraz opisuje nieprawidłowości skorodowanych elementów. Badanie podwozia pozwala na ocenę stanu podłużnic w aucie oraz ocenę ich ewentualnych napraw. |
![]() |
![]() Inspektor badając podwozie sprawdza stan układu wydechowego auta, zwraca uwagę na korozję układu, nieszczelności i inne nieprawidłowości związane z pracą układu. Wszystkie miejsca napraw są fotografowane oraz opisywane w raporcie. >> czytaj o szczegółach |
![]() |
![]() Inspekcja podwozia pozwala na wnikliwe sprawdzenie stanu hamulców oraz zacisków hamulcowych w aucie. W wielu przypadkach sprawdzenie hamulców może odbyć się jedynie od spodu auta – związane jest to z zabudowanym wzorem felg aluminiowych lub felgami stalowymi, które uniemożliwiają dostęp do hamulców w aucie. Stan klocków, tarcz oraz zacisków określany jest opisem w raporcie oraz zdjęciami wymienionych elementów. >> czytaj o szczegółach |
![]() |
![]() Oględziny podwozia pozwalają na sprawdzenie stanu zawieszenia z przodu oraz z tyłu badanego pojazdu. Inspektor dokonuje sprawdzenia elementów zawieszenia: wahaczy, drążków, łączników, końcówek. Podczas takiej inspekcji sprawdzane są również wszystkie elementy gumowe występujące w zawieszeniu auta. Oględziny od spodu pozwalają również na określenie stanu amortyzatorów w aucie, jeżeli na tym elemencie pojawia się olej amortyzator kwalifikuje się do wymiany. >> czytaj o szczegółach |
![]() |
![]() Szczególną uwagę podczas badania podwozia zwracamy na możliwość wystąpienia wycieków. Sprawdzamy wszystkie możliwe miejsca wystąpienia wycieków w aucie: uszczelka głowicy, turbosprężarka, zawory EGR, łączenia silnika ze skrzynią biegów – zwłaszcza automatyczną. Wszystkie nieprawidłowości opisywane są w raporcie, dodatkowo poparte zdjęciami uszkodzeń. >> czytaj o szczegółach |