przykład gold


raport silver moto-zakup.pl

Dane pojazdu:

Inspektor uzupełnia dane dotyczące miejsca, czasu oraz podaje podstawowe dane techniczne pojazdu. Dane deklarowane przez sprzedawcę są sprawdzane ze stanem faktycznym. Szczególną uwagę zwracamy na numer VIN pojazdu.



Deklaracja sprzedawcy:

Sprawdzamy wiedzę sprzedawcy dotyczącą sprawdzanego pojazdu. Pytamy o przeszłość wypadkową/kolizyjną auta.



Dokumenty, forma sprzedaży:

Weryfikujemy dokumenty, które okazuje sprzedawca podczas inspekcji. W miarę możliwości staramy się sfotografować przedstawioną dokumentację. Zadajemy również pytanie o formę prawną sprzedaży auta.



Opony/felgi:

Sprawdzamy rodzaj opon założonych w aucie, weryfikujemy firmę, rozmiar, rocznik oraz grubość bieżnika opon. Sprawdzamy stan felg na aucie oraz pytamy sprzedawcę o to czy jest drugi komplet kół.



Nadwozie przód/tył:

Weryfikujemy czystość karoserii. Sprawdzamy grubość powłoki lakierniczej z przodu oraz z tyłu auta. Weryfikujemy szybę przednią oraz szybę z tyłu. Sprawdzamy uszkodzenia, elementy demontowane.

bazaskradzionych
Nadwozie lewa/prawa strona:

Sprawdzamy grubość powłoki lakierniczej z lewej oraz z prawej strony auta. Sprawdzamy rocznik oraz numery fabryczne szyb bocznych. Weryfikujemy uszkodzenia powłoki lakierniczej oraz zwracamy uwagę na elementy demontowane w aucie. Sprawdzamy dach pojazdu.



Opis stanu nadwozia:

Podsumowujemy stan karoserii samochodu oraz opisujemy jakość wykonanych napraw.

bazaskradzionych
Komora silnika

W czasie trwania tego etapu w pierwszej kolejności sprawdzamy czystość silnika oraz samej komory silnika. Wskazujemy na to czy silnik był myty. Inspektor dokonuje weryfikacji widocznych wycieków z góry silnika. Jeżeli jest taka możliwość demontuje obudowę górną jednostki napędowej.

Płyny eksploatacyjne:

W czasie trwania oględzin silnika Inspektor sprawdza stan oraz jakość płynów eksploatacyjnych. Zwraca uwagę na stan pasa przedniego oraz w miarę możliwości weryfikuje stan reflektorów.

Akumulator:

Sprawdzamy sprawność akumulatora w stanie spoczynku oraz podczas ładowania.

Elementy serwisowe:

Weryfikujemy zawieszki, fiszki serwisowe z wymian oleju, rozrządu lub serwisu klimatyzacji.

Wnętrze:

Sprawdzamy rozruch silnika, weryfikując stan licznika oraz ewentualne kontrolki serwisowe. Inspektor zwraca uwagę na zapalenie i wygaszenie kontrolki AIRBAG.

Stan wnętrza:

Weryfikujemy stan wnętrza rozbijając naszą ocenę na poszczególne elementy wnętrza pojazdu. Oceniamy stan zużycia/uszkodzenia elementów w trzy stopniowej skali. Zwracamy uwagę na to czy było palone we wnętrzu oraz na wykonane prace ukrywające uszkodzenia.

Wyposażenie:

Potwierdzamy czy samochód posiada wyposażenie, które sprzedawca deklarował w ogłoszeniu. W miarę możliwości sprawdzamy sprawność wyposażenia.

bazaskradzionych
Opinia o aucie:

Inspektor przechodzi do podsumowania sprawdzanego auta. Stara się obiektywnie opisać samochód w możliwie staranny oraz wnikliwy sposób. Wymienia słabe oraz mocne strony sprawdzanego pojazdu.



Gwiazdki:

Podsumowaniem inspekcji jest przyznanie gwiazdek cząstkowych za poszczególne elementy samochodu oraz przyznanie ogólnej oceny auta od 1-5.



Telefon:

Po przesłaniu wyników inspekcji istnieje możliwość jej konsultacji z koorydnatorem inspekcji. Nie udzielamy kontaktu bezpośrednio do inspektorów. Inspektorom można zadać pytanie wysyłając zapytanie na wskazany adres e-mail.

bazaskradzionych
Jazda próbna:

Za zgodną oraz zgodnie z możliwościami, których udziela nam sprzedający Inspektor przeprowadza jazdę próbną sprawdzanym samochodem. Sprawdza rozruch auta na zimnej oraz w pełni rozgrzanej jednostce (w miarę możliwości).



Weryfikacja układów:

Sprawdzamy jakość prowadzeni, przyspieszenia oraz elementy wpływające na komfort jazdy jak zawieszenie. Weryfikujemy dymienie pojazdu oraz jakość pracy silnika. Inspektor podczas jazdy w warunkach drogowych może zweryfikować zachowanie toru jazdy auta. Sprawdzamy siłę hamowania oraz przyspieszenia pojazdu.



Badanie podwozia:

Kolejnym punktem inspekcji jest weryfikacja podwozia auta. Podczas tego punktu sprawdzana jest szczelność układów oraz jednostki napędowej. Sprawdzane są ślady ewentualnych napraw elementów konstrukcyjnych w aucie. Weryfikujemy również podwozie pod względem stanu korozji i stopnia skorodowania układów. Zwracamy również uwagę na montaż świeżych elementów. Sprawdzamy wszystkie układy w aucie : wydechowy, hamulcowy, napędu, kierowniczy, zawieszenia.

bazaskradzionych
Diagnostyka: + 49 PLN

Inspektor stara się nawiązać połączenie profesjonalnym testerem diagnostycznym z autem.
W miarę możliwości podejmuje próbę odczytu przebiegu auta zapisanego w poszczególnych podzespołach oraz modułach w samochodzie. Inspektor robi odczyt błędów z układów oraz sczytuje podstawowe parametry auta.

bazaskradzionych
Dane pojazdu:

Praca inspektora dobiegła końca. Wszystkie dalsze zabiegi są wykonane w biurze moto-zakup.
VIN auta zostaje sprawdzony pod względem baz aut kradzionych. (zgodnie z dniem weryfikacji pojazdu).

bazaskradzionych
Internetowa baza:

VIN auta sprawdzany jest w internetowych bazach uszkodzeń pojazdu.
W przypadku znalezienia szkody na numerze vin pojawia się status ,,TAK,,.
Nie określamy dokładnych parametrów zanotowanych szkód.



Analiza numeru VIN:

Według możliwość sprawdzamy wyposażenie sprawdzanego samochodu. Określamy rok produkcji auta oraz opcje wyposażenia konkretnego modelu. (język angielski)



Historia auta w Polsce:

Jeżeli auto jest zarejestrowane w Polsce weryfikujemy jego historię oraz przeszłość pod względem ilości właścicieli oraz danych urzędowych. Sprawdzamy bazę przeglądów technicznych w kraju.

bazaskradzionych
Zamów inspekcję
FOTORELACJA
karoseria
uszkodzenia karoserii
opony
pomiary grubości powłoki lakierniczej
szyby
silnik
wnętrze
dokumenty
podwozie